PRISTATYMAS IR GRĄŽINIMAS
Pagrindinis » PRISTATYMAS IR GRĄŽINIMAS
PRISTATYMO SĄLYGOS
Nemokamas pristatymas Lietuvoje nuo 65 EUR į pasirinktus paštomatus ar kurjeriu į namus.
Užsakymo įvykdymo terminai, prekių pristatymas
- Prekių pristatymas vykdomas DPD paštomatais bei kurjeriais.
- Kainos:
* DPD paštomatas arba kurjeris 4,30 EUR - Prekių pristatymui į Kuršių Neriją taikoma atskira kainodara. Pasirinkus pristatymą į Kuršių Neriją su Jumis bus atskirai susisiekta dėl galutinės pristatymo kainos.
- Prekių pristatymo sąlygos bus pateiktos, kai įvesite prekių pristatymo adresą bei pasirinksite prekių pristatymo būdą.
- Prekių pristatymo kaina bus nurodyta ir pridėta prie Jūsų prekių krepšelio sumos, kai įvesite prekių pristatymo adresą.
- Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
- Užsakymus išsiunčiame per 1-2 darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo (išskyrus savaitgalius ir šventines dienas). Prekių pristatymas įprastai trunka 2-3 dienas. Šventiniu laikotarpiu terminai ilgėja iki 3-4 dienų, priklausomai nuo kurjerių darbo.
- Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
- Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio (ar pašto darbuotojo) pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui (ar pašto darbuotojui). Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio (ar pašto darbuotojo) prekės pristatymo dokumente.
GRĄŽINIMO SĄLYGOS
- Prekių grąžinimas ar keitimas vykdomas vadovaujantis LR teisės aktuose nustatyta tvarka.
- Pirkėjas turi teisę grąžinti Pardavėjui defektuotas prekes ir tik tokią prekę, kuri nebuvo naudojama, nėra sugadinta Pirkėjo, išlaikyta originali komplektacija.
- Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nenaudota (nebandyta), nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė).
- Norėdamas grąžinti prekę(-es) Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos.
- Praėjus daugiau kaip 14 (keturiolikai) dienų nuo prekės pristatymo dienos, prekių grąžinimui taikomos Lietuvos Respublikos Mažmeninės prekybos taisyklės.
- Pardavėjas neatsako už prekių sugadinimą, netinkamai jomis naudojantis ar siuntimo metu dėl netinkamo tarnybų darbo.
- Pirkėjo pageidavimu prekės keičiamos analogiška preke. Jei pardavėjas neturi galimybių apkeisti prekės, visi pinigai, grąžinus prekę pardavėjui, už prekę yra grąžinami per 14 d.d., banko pavedimu į nurodytą sąskaitą.
- Pinigų grąžinimo atveju, Pirkėjui grąžinama visa faktiškai už prekes sumokėta suma, įskaitant prekės pristatymą.
- Visas kokybiškų prekių keitimo / grąžinimo metu atsiradusias pašto išlaidas apmoka Pirkėjas. Jeigu prekės yra grąžinamos / keičiamos dėl netinkamos kokybės arba buvo gautos ne tos prekės, tuomet visas grąžinimo / keitimo metu atsiradusias prekių pristatymo išlaidas apmoka Pardavėjas.
Svarbu: visos Pardavėjui atgal siunčiamos prekės (tiek pinigų grąžinimo, tiek keitimo atveju) turi būti siunčiamos TIK per: DPD paštomatą. - Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
- Visos dovanos, kurios buvo gautos kartu su įsigytomis prekėmis, turi būti grąžintos kartu su grąžinamomis prekėmis.
- Jeigu prekė nėra visiškai sukomplektuota, yra sugadinta, netvarkinga arba nėra tinkamai supakuota, Pardavėjas turi teisę nepriimti prekės, jos nekeisti ir negrąžinti už prekę pirkėjo sumokėtų pinigų.
- Gavus grąžintas prekes ir įvertinus jų būklę, už prekes sumokėta suma grąžinama per 14 dienų nuo prekių gražinimo dienos į pirkimo metu mokėtojo nurodytą banko sąskaitą.